טעמים של פיצרייה טובה במחיר נוח

מי רוצה פיצה טעימה עם תוספות לבחירה און דה האוס במחיר שפוי? הפיצרייה של פיצה פנורמה חיפה מוציאה אליכם ממרכז הכרמל משלוחי אוכל חלבי כשר ובמיוחד משלוחי פיצה טעימה.

התפריט שלנו צנוע ומדויק, בלי להתפזר: פיצות טעימות, לחם שום וסלטים טריים. כי תכל'ס, מדובר במשלוח מנצח ובשילוב מנצח גם כשרוצים לזלול עם בני הבית או עם החברים וגם כשבא לכם לפנק את עצמכם לבד.

פיצה חמה וסלט מרענן בפיצה פנורמה

את הפיצה מרגריטה שלנו תוכלו להזמין בשלושה גדלים, ואם תרצו להוסיף להן תוספות (מתוך מבחר של ירקות, דגים וגבינות ואפילו אננס), יש לנו בשבילכם הצעות לפיצה + 3 תוספות לבחירה במחיר משתלם במיוחד.

בנוסף לכך אנחנו מכינים לכם כאן גם פיצות עם תוספת של ירקות מטוגנים – לא כדאי לפספס!

כאמור, מאפה נוסף וטעים שלנו שמומלץ להוסיף להזמנה זה לחם שום ריחני, ואם אתם רוצים להוסיף לארוחה משהו בריא, פריך ומרענן יש לנו בשבילכם שלושה סלטים קלאסיים שתמיד אוהבים: סלט ישראלי, סלט טונה וסלט יווני.

עכשיו רק תבחרו את השתייה הקלה שלכם (הגודל אישי או משפחתי) ואתם יכולים לשלוח אלינו את ההזמנה. זה כל כך קל להזמין אצלנו משלוחים: נכנסים אל אפליקציית משלוחה, מכניסים את פרטי המשלוח, בוחרים את המנות שרוצים ו… זהו! שולחים את ההזמנה בקליק אחרון.

פיצה פנורמה במשלוח טעים

כל מי שרוצה להזמין משלוחי פיצה בחיפה מוזמן ליהנות מהשילוב בין טעם מצוין למחיר נוח של פיצה פנורמה. אנחנו לא מנסים להתחרות בכל מיני פיצריות בוטיק שמציעות הרכבים שונים ומשונים של תוספות אקזוטיות ועולות בהתאם; אנחנו מכוונים אל מי שרוצה משלוחי פיצה כמו פעם: פיצה מרגריטה פשוטה מפיצרייה שכונתית מנוסה, ואם אפשר גם סלט טרי ליד שייתן קונטרה לביסים החמים, וכל זה במחיר שכונתי גם כן.

פיצה פנורמה היא מקום מצוין להזמנת משלוחי פיצה בחיפה, כיוון שאנחנו מציעים לכם אוכל טעים במחיר שכונתי גם אם אתם לא בשכונה שלנו (מרכז הכרמל).

פיצה היא המנה המושלמת למשלוח, לא רק כי שורדת יפה את המסע מהמסעדה לפתח הדלת אלא גם היא מצד אחד מספיק מוכרת ואהובה ומצד שני לא משהו שאנחנו אוכלים כל יום – כלומר פינוק מיוחד אבל "בטוח". זהו מאכל שאהוב על כל הגילאים, ושאפשר לאכול בכיף גם בארוחת הצוהריים וגם מאוחר בלילה.

אז מוכנים להזמין משלוח מפיצה פנורמה בחיפה? אנחנו מחכים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור
Scroll to Top